2012. február 11., szombat

A hívatlan vendég és a cinkegolyó...


6 megjegyzés:

  1. Jól "elkapott" történet és nagyon jó madárfotók. Gratulálok hozzá !

    üdv.:Józsi

    VálaszTörlés
  2. ezek valami csudifotók lettek (pár napig nem tudok idenézni és olyan fotók vannak, hogy csak tátom a számat) :) :) Főleg ezek a kismadarasak nagyon jók, de a többi is, csak lusta vagyok mindhez írni, meg az olyan izé is lenne... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jah tényleg, azért nem írok én sem hozzád, mert az olyan izé :)

      Törlés
    2. én az izére azt értettem, hogy ha minden egyes fotóhoz írnám, hogy oh jajaj, ez olayn szép :) az már kész izé lenne, mert mindegyikhez lehetne írni :)
      heheh, csak menet közben lemaradtak a gondolatsorok, mert békabénavagyok mostanában hozzászólás gondolatmenetkifejtésileg.

      Törlés
    3. igen, értettem én elsőre is :)mármint izéileg... :D

      Törlés